Hogyan találok ide?

Üzletünk pontos címe: 1103 Budapest X. kerület, Gyömrői út 128. Bosch Telephely (közös). Megközelítésünk függvénye annak, hogy mivel kíván eljutni hozzánk. Részletes leírást és útvonaltervezőt kapcsolati oldalunkon talál.

Hány kw-ot fogyaszt egy futópad átlagosan?

Egy átlagos futópad óránként 1200 kw-ot fogyaszt. Természetesen ez egy átlagos érték, a nagyobb teljesítményű futópad esetén nagyobb áramfelvétellel is kell számolni.

Mi a nyitvatartási idő?

Hétfőtől péntekig 09.00 órától este 19.00 óráig, szombaton 10.00 órától este 19.00 óráig, valamint vasárnap 10.00 órától este 17.00 óráig. Várjuk szeretettel.

Milyen fizetési módok vannak?

Online fizetési lehetőségek közül választhat: banki átutalás, Paypal. Üzletünkben személyesen fizetési lehetőségek: készpénzes fizetés, bankkártyás fizetés, egészségpénztár kártyával való fizetés.

Lehet e részletre fizetni?

Igen. Cofidis áruhitel segítségéve. Részleteket itt talál.

Mi alapján válasszuk ki a megfelelő futópadot?

Mielőtt futópadot választ, győződjön meg róla, hogy a használni kívánók számára ideális a maximális terhelhetőség, és lehetőleg ne lépje túl azt. Továbbá választhat saját elvárásainak megfelelően manuális-elektromosan állítható dőlésszögű futópadok közül, továbbá tetszés szerint válogathat a termékek között futópadfelület méret szerint. Ezek a legfontosabb tényezők, amelyek mérvadók lehetnek az Ön céljai számára.

Mennyi garancia van a futópadokra?

1 év garancia, minden általunk kínált futópadra.

Bővíthető a garancia?

Igen, amely felár ellenében féléves időtartamokra bővíthető. Félévenként 10.000 Ft. A maximálisan kitolható szervizidő 36 hónap.

FONTOS: Ha a garancia lejártát követően igényléi a garancia kibővítését, ezen esetben a vásárolt terméket be kell hoznia hozzánk felülvizsgálatra. A szállítási díjat a vásárló finanszírozza. Viszont ha vásárlás során kér bővített garanciát, ezen esetben nem szükséges behoznia hozzánk felülvizsgálatra a gépet.

Hogyan kell karbantartani a futópadokat?

Erről részletes leírást Futópad karbantartás oldalunkon olvashat.

Vállalnak e szervizt?

Igen. Hiba esetén legyen szíves a következő telefonszámot hívni: 06706724462

Hogyan tudok rendelni?

Lehetősége van online rendelésre, amelyet minden esetben telefonos egyeztetés követ. Továbbá lehetősége leadhatja rendelését szimplán emailben, chat ablakunkon keresztül, vagy akár telefonon is.

Mit tegyek ha nem érthető a rendelési folyamat?

Hívja kollégáinkat vagy keressen minket chat ablakunkon, nyitvatartási időben folyamatosan elérhetők vagyunk, és állunk rendelkezésére.

Milyen szállítási módok vannak?

Személyes átvétel és futárszolgálat által kézbesített csomagok szállítás lehetséges. Személyes átvétel esetén Önt nem terheli tovább szállítási díj.

Mikor kapom meg a terméket?

A rendelés leadását követően 2-3 munkanapon belül kerül kiszállításra a termék. Budapesti címre elképzelhető, hogy aznapi szállítást tudunk biztosítani. A szállítási díjakat a következő táblázatban tekintheti meg.

Nekem kell összeszerelnem a futópadot?

Egyes termékeket, mint például Health Care futópadok, kondigépeket Önnek kell összeszerelnie. Összeszerelési leírást és segítséget korlátlanul biztosítunk Ön számára.

Van lehetőség összeszerelt futópad szállítására?

Természetesen. Előzetes igénylést követően a terméket teljesen összeszerelt állapotban is tudjuk szállítani. Erről legyen szíves érdeklődni telefonon.

Panasz esetén kihez tudok fordulni?

Forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a hét minden napját nyitvatartási időben, az alábbi telefonszámok egyikén: +36/70-673-2444 vagy +36/1-264-1609 vagy emailben: hayranfitness@gmail.com vagy pedig Chat ablakunkon keresztül. Készséggel állunk rendelkezésére.

Megtekinthetőek a futópadok személyesen?

Természetesen. Bemutatótermünkben nem csak megtekinthetők, de ki is próbálhatók. Tetszés szerint pedig személyesen is megvásárolhatók.

Mi az a maximális terhelhetőség?

A maximális terhelhetőség az az érték, amelynek átlépése már komoly igénybevételt jelent a futópad számára, és kockáztatja annak hatékony működését. Nem megfelelő futópad túlterhelése esetén az eszköz könnyen meghibásodhat. Fontos tehát, hogy vásárlás előtt olyan futópadot válasszon, amely maximális terhelhetőség szempontjából megfelel a futópadot használni kívánó személyes súlyának. Nem megfelelő futópad túlterhelése esetén az eszköz könnyen meghibásodhat.

Hol tudom követni a rendelésem állapotát?

Látogasson el a következő linkre és adja meg a rendelésben kapott azonosítóját (ami #-el kezdődik) majd rendelési email címét. Ha helyesen adta meg az adatokat, akkor minden információt látni fog rendelésének aktuális helyzetéről. Ha mégsem sikerülne, egyéb hibából kifolyólag, keressen minket bizalommal.

Miért érdemes pihentetni a gépet összeszerelést követően? (többnyire téli időszakra vonatkozik)

Erre azért van szükség, mert a futópad összetett finommechanikai és kopóalkatrészeket tartalmaz, amelyek a hideg időben a szállítás során lehűlnek, és az azonnali igénybevétel esetén hiba léphet fel. Tehát érdemes várni a szállítás/összeszerelést követően 1-2 órát, hogy a gép teljesen üzemi hőmérsékletre melegedhessen. Persze ez nyári időszakra, ahol nem tapasztalunk hideg időt, a kérdés és teendő tárgytalan.

Mit jelent hogy "csomagolássérült termék"?

A csomagolássérült termékek annyit takarnak, hogy a szállítás során a termék csomagolásában kár esett, ami ugyan a termék állapotára nincs közvetlen hatással, viszont az eredeti forgalmazó így nem vállalja az értékesítést, ezáltal csomagolássérült termék keletkezik belőle. A legrosszabb esetben, ha a termékre is hatással van a sérülés mértéke, akkor ez nem több karcnál, vagy minimális esztétikai hibánál. A termék funkcionalitását vagy működését a csomagolássérülés abszolút nem befolyásolja.

Miért fontos az olajozás?

Az olajozás kritikus fontosságú, hiszen a futópad számos mozgó alkatrészt tartalmaz. Nem csupán az fontos, hogy olajozzuk, de az is, hogy megfelelő viszkozitású olajjal tegyük ezt. Az alacsonyabb viszkozitású olaj eredményeképp a futópad szőnyege megcsúszhat, a nagyobb viszkozitású olaj esetében akár le is ragadhat. Mindkettő (nem megfelelő) olaj használata nem csupán a készülék meghibásodásához, de balesethez is vezethet. Ha elfogyott az általunk biztosított olaj, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az utánpótlás érdekében.

Mi az a viszkozitás?

Belső súrlódás egy gáz vagy folyadék belső ellenállásának mértéke a csúsztató feszültséggel szemben.

Mi a teendő lejárt/nem garanciális termék esetében?

Nem garanciális termékek azonnali javítása nem lehetséges! Termékek átvizsgálásra való felvételi nap minden hét csütörtök napja. Az átvizsgáláshoz kötelező a vásárlást igazoló dokumentumok bemutatása kötelező! Az átvizsgálás várható időtartama 1-7 munkanap.

További kérdése van? Valamit nem ért? Keressen minket bizalommal és segítünk!